lørdag den 2. juli 2011

Give-Away!



Hej kære læsere! Så holder jeg endelig en Give-Away.
Du har mulighed for at vinde en neglelak fra 'Depend', en Morninga Shower Gel fra 'The Body Shop', Øreringe fra 'Topshop' og et vedhæng til halskæder fra 'Pilgrim'. 


For at vinde skal du bare gøre følgende:


1. Bliv fast læser
2. Skriv en kommentar hvor der står dit navn + efternavn og din mail
3. Fortæl om min Give-Away på din blog


Vinderen bliver trukket lørdag d. 23 Juli. 
Held og lykke!
//Stine

16 kommentarer:

  1. Super fin blog du har :) Er fast læser :)¨

    Jeg vil da gerne deltage i din give away så:

    Louise Carstensen
    l.carstensen@hotmail.com

    Jeg poster et indlæg om din give away om lidt :)

    Knus Louise
    louiseslouiseliv.blogspot.com

    håber du måske vil tage et kig forbi min blog?

    SvarSlet
  2. Hey skatte (:
    You know my name, Frederikke Vestergaard and email, Frede-vs@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Rigtig fin giveaway, vil jeg gerne deltage i! Har lagt et link ud på min side til din giveaway, så håber det tæller.
    Måske du skal skrive en mail til hende med denne blog (http://dkgiveaway.blogspot.com/), så kan det være flere finder frem til din fantastiske give away :)

    Navn: Mette Mortensen
    Mail: mmeo5@hotmail.com
    Blog: http://mettesscrapbook.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. hej så linker jeg til din give away 2 steder :)

    og jeg deltager i din give away :)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne gevinster...:)

    Jeg har desværre ikke nogen blog, så kan ikke linke derfra, men henviser via FB, håber det er lige så godt!!:)

    Betina Zachariasen- betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn give away.
    Jeg har lånt dit billed og brugt det på min blog ude i siden ved give away. Det håber jeg, er godt nok.

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    Heidi Nielsen. minsodeskat@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Fin give away. Har tilmeldt mig som fast læser.

    Dorte Klerke; dklerkealtdetteherskalslettes@hotmail.com - det er simpelthen så nemt at få så meget spam, derfor denne dumme måde at skrive på men "altdetteherskalslettes" skal selvfølgelig slettes så der kun står dklerke.

    SvarSlet
  9. Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

    ~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

    Jeg prøver at samle alle danske giveaways.
    Hvis du har lyst kan du selv tilføje din side, næste gang du her en giveaway :) Så er du sikker på at den kommer med fra det sekund du har offentliggjort den :)

    Pøj pøj til jer alle :)

    SvarSlet
  10. Uh, en lækker præmie!

    Jeg vil gerne deltage med alle 3 lodder - Link kommer op lige om straks, det skal bare lige i system. ;)

    SvarSlet
  11. hej Eeyorenyk, for at deltage skal du skrive dit navn + efternavn og din mail.

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  13. Tilmeldt fast læser, her er en kommentar, og jeg linker din giveaway i min menu :)

    www.wacky.dk
    kiir1992@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hej igen...

    Jeg har en veninde der meget gerne vil være, men hun kan ikke få sin Google-konto til at poste et indlæg herinde. Derfor håber jeg at det er i orden at jeg poster det for hende med min?

    Beskeden er som følger:


    Jeg er med! ;D

    Dit billede er med i min sidebar - er fast læser, og her er kommentar ;)

    lullehsverden.blogspot.com
    laerke-jubii@hotmail.com

    Lærke Brønnum

    SvarSlet
  15. - Er fast læser
    - Louise Cecilie Janner
    - Louise1990louise@hotmail.com
    - Linket om din giveaway;
    http://louisececilie.blogspot.com/p/profil.html

    SvarSlet