torsdag den 7. april 2011

De 7 dødssynder

Jeg er med i noget der hedder Future College med min skole og en anden skole hvor jeg er på et foto hold der hedder 'et lille øjeblik'. Vi har på holdet fået af vide at vi skal lave en foto-serie og det var der eneste vi fik af vide. Jeg fandt så ud af at jeg ville tage billeder af de 7 dødssynder. Min søster har været så sød at hjælpe mig og har derfor været model til billederne. Jeg har haft det ret sjovt med at tage de billeder så i skal da se billederne :-)
Love<3

Grådighed

Utugt

Hovmod

Frådseri

Dovenskab


Misundelse


Vrede

5 kommentarer:

  1. VILDT FEDT! :D kan super godt lide ideen og billederne :D
    DIn bloge er rigtig fed og super personlig :D kom endelig forbi min blog på
    /camillabielski.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak Camilla! :P Jeg vil da lige læse din blog igennem :) Du er meget velkommen til at blive fast læser :D

    SvarSlet
  3. Dig eller Mille på det sidste ??? <3

    SvarSlet
  4. Hehe! Så lidt min smukke Stine<3

    SvarSlet