tirsdag den 5. april 2011

De små sjove oplevelser i livet

De små sjove oplevelser i livet er altid de sjoveste. De får dit humør op på nul komma fem og det er somregel nogen man griner af resten af dagen. Igår var jeg ude at gå en tur med en af mine veninder der hedder Ida Brandt. Vi gik stille og fredeligt og så vi ser nogen drenge fra et gymnasium der er igang med at optage en film. Så ser de os og siger 'ej hvor kunne det være fedt hvis de var med på vores film, vil i ikke være med?' Mig og Ida står jo og griner lidt men vi fandt frem til at sige ja. De fortæller os at det er til deres eksamen opgave og at den handlede om rockere. En ting der undrede os var at de havde cowboy tøj på. Han skulle så i filmen redde hans døende ven men så skulle han se os og glemme vennen. De sagde så at vi skulle komme gående igen som vi gjorde da vi kom. Det gjorde vi så og inden vi havde nået at tage et skridt styrtede en af drengene på os og sagde 'hey piger, hvor skal i hen?' Hjem siger jeg så, vi måtte jo bare improvisere. Han siger 'er i sikre? Vil i ikke hellere med mig hjem?' 'Nej tak' siger jeg så. 'Eeej... Hvor gamle er i så?' siger han. '15' siger Ida os så siger han bare Oh.. Shit! Og så løber han over til sin ven for at redde ham. Ida og jeg var flade af grin og grinte af det i hvert fald et kvarter efter. Min ven var heldigvis til stede og han tog nogle billeder af det.
Her er de:





 I må have en fantastisk uge alle sammen! :-)
Love<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar