søndag den 23. oktober 2011

Portraits



























Jeg ønskede mig en fotobaggrund i fødselsdagsgave og
fik den så, jeg havde bare ikke fået taget mig
sammen til at tage ud og få den.
Det gjorde jeg så i går og den skulle selvfølgelig hurtigt
indviges med et lille photoshoot med min søster.
Jeg er sååååå glad for den!
-
I dag var jeg til min kusines 20 års fødselsdag og det var en
super afslutning på min så hyggelige efterårsferie.
Jeg har svært ved at indrømme det men jeg glæder mig faktisk
til at komme i skole i morgen, fordi jeg har lavet en
masse prøver før ferien som jeg glæder mig til at få
med karakter, men kun fordi jeg synes jeg har klaret mig godt :-)

xxxxxxxxxxxxxxx

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog!
    Kig gerne forbi min www.fashionofthelove.blogspot.com

    Christina(-:

    SvarSlet