onsdag den 8. februar 2012

GIVE-AWAY!




Som lovet ville jeg holde en give-away når jeg var nået op over 10 000 sidevisninger og det gjorde jeg! Så her får i den! Jeg er ked af at jeg har været lidt sløv her på bloggen den seneste uge - jeg har bare haft en masse at se til. Lektier, skole, Fashion Flea og et surprise party for min veninde.

I har mulighed for at vinde -

1. En vintage skråtaske med lang rem   ,   2. En helt ny neglelak fra Depend i metallic sølv   ,
3. En ring med sort sten - ser lidt rustik ud fordi den er brugt lidt men synes den er flot alligevel   ,
4. Ubrugte guld øreringe (kan ikke huske hvor jeg har købt dem)

Det eneste i skal gøre for at vinde er -

1. Smide en kommentar med navn + efternavn/mellemnavn og mailadresse
2. Følge min blog med 'Google friend connect' til højre på siden
3. Fortæl om min give-away på din egen blog
4. Har du ikke en blog kan du linke det på Facebook

Vinderen bliver trukket tirsdag d. 20 marts! 

That's it! 

Held og lykke til jer alle!

xxxxxxxxxxxxxxx

3 kommentarer:

  1. Emilie Alida Bruun Ersgaard
    mille.alida@gmail.com

    - Emilie Alida
    http://emiliealida.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Laura Tønder
    couture-kulten@hotmail.com

    //Laura

    http://couturekulten.dk/

    SvarSlet
  3. Kamille Roerup
    kamille2r@gmail.com

    -Kamille :-))

    SvarSlet