onsdag den 15. februar 2012

Marlies|Dekkers - Styling event

I formiddags fik jeg denne dejlige mail fra Marlies Dekkers (lingeri mærke) om at jeg jeg har vundet en styling event med selveste Uffe Buchard! Eventen foregår på fredag i Illum - København hvor jeg får lov til at blive stylet af Uffe og få en lækker goodiebag med mig hjem. Jeg deltog i konkurrencen via ELLE for et par uger siden. Jeg skulle bare skrive en mail til dem om hvorfor netop jeg skulle med til eventen og så valgte de min ansøgning! Iha hvor er det vildt! Det er allerede på fredag og jeg kan bare ikke vente! Oven i det har jeg fået en jobsamtale i Tivoli som jeg skal til på mandag! Det kan bare ikke blive bedre. :-)

xxxxxxxxxxxxxxx

2 kommentarer:

  1. Du glemmer du skal se din savnet bedste ven i morgen som skal fortælle noget :D ej god blog mumle :D

    SvarSlet